[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Architektura procesora

From: Rysiek Mielec <patrz_naglowek_malpka_eranet.pl>
Date: Tue Aug 03 2004 - 13:58:12 CEST

On Mon, 02 Aug 2004 09:00:37 -0400, Dominik L.. Borkowski wrote:

> jesli wcisniesz <help> w make menuconfig, to ci pokaze detale.

No wlasnie te detale sa takie ze dla pentium MMX pisze ze jest to dla
pentium z obsluga MMX natomiast dla Pentium II jest napisane ze dla
Pentium II jednakze Pentium II ma wbudowana obsluge MMX ale wlasciwe to
nigdzie nie istenieje taki procesor jak Pentium II MMX jest tylko
rozroznienie dla Pentium II i Pentium II (mobile) i tyle :(( dlatego moje
pytanie odnosnie architektury.
Jak narazie 3 razy konfigurowalem jadro dla Pentium II i 3 razy mi nie
poszlo w lilo odpala ale zaraz po tym czarny ekran i nic sie nie dzieje
ale jak doszedlem to chyba jest wina tego ze mam system plikow reiserFS'a
a nie skompilowalem initrd z obsluga tego systemu :((

Pozdr.Rysiek