[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: chown - operation not permitted

From: Jacek K. Błaszkowski <cdlxxvi_malpka_NOSPAM.ds2.pg.gda.pl>
Date: Sat Jul 31 2004 - 18:57:12 CEST

Et circa horam Saturday 31 of July 2004 18:55, clamavit kloder:

> ale nie mnie to tlumacz... taki blad mi wyskakuje... i nie wiem co mam z
> tym zrobic
Ależ AFAIK nic z tym nie zrobisz. Na FAT nie ma uniksowego systemu uprawnień
- i kropka.

Pozdrawiam, jkb
--
"W roku 1938, w kawiarni w Zurychu, Koslowski spędził przy stole okr±głe
trzy kwadranse z pewnym zasuszonym mężczyzn±. Koslowski nie przeczuwał, że