[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: rc.local [przedobrzylem]

From: Thanatos <gunang0f_malpka_bc.cy>
Date: Wed Jul 28 2004 - 23:07:36 CEST

Dnia Wed, 28 Jul 2004 22:03:09 +0200, kloder <samolub0@poczta.onet.pl>
napisał:

> tylko, ze ja nie mam dostepu do pliku rc.local; juz probowalem to zrobic
> [knoppixem] mam probowac czyms innym??

Podmountuj sobie partycje gdzie masz katalog /etc/rc.d/ daj jej prawa do
zapisu

  Z podmenu "KNOPPIX" wybierz "Root Shell" ("Powłoka Root"). Pojawi się
okno z jasnoniebieskiem znakiem zachęty wyglądające jak:

root@ttyp0[/]#

odpal sobie mc, przejdź do /etc/rc.d/ wyedytuj rc.local, zapisz, zamknij
Knoppixa, wyjmij CD, zrestaruj kompa i ciesz sie (mam nadzieje)
dzialajacym Slackwarem

--
pozdrawiam
Krzysiek