[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ilość użytkowników

From: Pucek <adres_malpka_w.sigu>
Date: Wed Jul 28 2004 - 00:58:44 CEST

Osobnik Pucek wystukał:
> Szczególnie mnie dziwi linijka z 'last', złaszcza, że wylogowuję się
> normalnie, a sytuacja taka występuje tylko przy zalogowaniu na tty1...
>
> W czym może być problem?

Właśnie sprawdziłem dzieje się tak samo również dla innych użytkowników
zalogowanych na tty1... :/

Podejrzewam, że to jest jakiś błąd związany z zapisem do wtmp...
Tylko dlaczego dzieje się to tylko czasam i jak system podziała
te kilkanaście godzin? Na początku wszystko jest dobrze... :/

To w sumie błąd kosmetyczny ale denerwujący... :/

--
Pucek
pucek7 (małpa) o2 (kropka) pl