[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: HTB

From: LinFan <piotr_pan_malpka_NO_SPAMo2.pl>
Date: Tue Jul 27 2004 - 01:28:49 CEST

Jakub Jankowski wrote:
> Próbowałeś http://www.hornet.eu.org/rchtb/files/rchtb-0.3.3.tar.gz ?
>
> Jeśli jest na Twoje potrzeby zbyt funkcjonalny, to zawsze możesz sobie
> poprawić ręcznie skrypt, który tamten 'autokonfigurator' wygeneruje. :)
>
> --
> Jakub Jankowski
> shasta AT spam DOT atn DOT pl

Sprobowalem i to co mnie interesuje to pewnie te wpisy (dla przejzystosci
upload czy download przyjolem 512/128)
 # INTERFEJS ETH0 (ruch wychodz1cy)
 /usr/sbin/rchtb_tc qdisc add dev eth0 root handle 2:0 htb default 11 r2q 1
 # glowna klasa
 /usr/sbin/rchtb_tc class add dev eth0 parent 2:0 classid 2:1 htb rate
115kbit ceil 115kbit
Czy jeszcze inne??
Nie moge sie polapac ,manual tc-htb jest dla mnie niezrozumialy po angielsku
a polskiego nie znalazlem
Pozdrawiam