[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Czym pobra? iso?

From: Tomasz Torcz <zdzichu_malpka_irc.-spamu.nie.chce-.pl>
Date: Fri Jul 23 2004 - 22:46:12 CEST

> troche mnie to zdziwilo, poniewaz moi uzytkownicy czesto sciagaja duze
> pliki, a ostatnio rozmiary tych plikow sie powiekszyly. niestety wget nie
> potrafi, a to szkoda. ale coz, przesiadlem uzytkownikow na rsync, i lokalny
> mirror, i sa zadowoleni. milo by bylo, gdybys nie wierzyl i mial
> rozwiazanie :)

 Pewnie kilka zmian z int na long long albo inny uint64_t w miejscach dotycz±cych
rozmiaru i dodanie O_LARGEFILE do flag przy otwieraniu plików.
 Parę minut roboty... w międzyczasie lftp bardzo fajny jest, zarowno do
ftp, jak i http, sftp, fish...

--
Tomasz Torcz 72->| 80->|
zdzichu@irc.-nie.spam-.pl 72->| 80->|