[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: Jacek K. Błaszkowski <cdlxxvi_malpka_NOSPAM.ds2.pg.gda.pl>
Date: Wed Jul 21 2004 - 11:06:26 CEST

Et circa horam Wednesday 21 of July 2004 03:07, clamavit toka:

> czepiasz sie zbednych szczegolow
> potocznie uzywa sie przypadek zadki, albo czesty
Język, którym się cżłowiek posługuje, nie jest zbędnym szczegółem. Przypadek
może być co najwyżej RZadki. Na zadku to Ty, bracie, siedzisz.

Pozdrawiam, jkb

--
"W roku 1938, w kawiarni w Zurychu, Koslowski spędził przy stole okrągłe
trzy kwadranse z pewnym zasuszonym mężczyzną. Koslowski nie przeczuwał, że