[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Jak podkrecic taktowanie portu PS/2 pod linuxem

From: LinuxLover <spamyourself_malpka_spam.org>
Date: Tue Jul 20 2004 - 16:43:19 CEST

On Tue, 20 Jul 2004 00:40:41 +0200, Piotr C. wrote:

> 200 milihertzów? Chyba mega, ale jakoś nie moge sobie wyobrazić, to nie
> te kable i wtyczki żeby 200MHz zatrybiło. No i po co? Klawiatura nie
> wyrabia?? ;-)
>
> P.

Sorry pomylilem sie w jednostkach chodzi oczywiscie o 200Hz, a cel
dzialania tego jest maxymalne uplynnienie myszki, powiedzmy ze potrzebuje
uzyskac jak najlepsza wysajnosc mojej myszki na ps/2 ale mniejsza o to
wazne jak to wykonac w Linuxie. Jak juz wspomnialem w windowsach podobno
dodaja do niektorych myszek programy tuningujace port ps/2 a co do linuxa
nic takiego nie znalazlem moze jakies rady ?

Pozdrawiam LinuxLover