[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

umount FAT

From: misiek <hondashadow_malpka_poczta.fm>
Date: Mon Jul 19 2004 - 19:33:35 CEST

Witam

mam proble z mnotwaniem partycji FAT, pod root'em jest okey robie tak
mount /fat-c/
i juz dziala elegancko, ale na innym koncie users nie mam do niego dostepu.
W /etc/fstab/ mam tak

/dev/hda1 /fat-c fat noauto,owner 1 0

nie wiem czy dobrze napisalem bo robie to zglowy....juz nei pamietam czy mam
noauto,owner czy tylko noauto, ( chodzi o kompa w parcy a siedze teraz w
domciu :) )
Probowalem roznych rzeczy kombinacje z tymi 1 i 0 , wlasciwei nie wiem do
czego....
zmienialem tez prawa dostepu do katalogu ale po zamontowaniu od razu zmienia
na inne.

ktosik wie w czym dzielo ??
pozdro