[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: slack10 i mysql

From: ephion <vego2003_malpka_poczta.fm>
Date: Fri Jul 16 2004 - 09:08:06 CEST

Jakub Jankowski wrote:

> Gdzie tak pisze?
Wpisz mysql_install_db jest napisane najpierw o hasłach(jak serwer mysqld
bedzie aktywny a kilka linijak nizej sposób jak uruchomić mysqld.

> Opcji?

mój błąd :) komendy ma sie rozumieć.

W każdym bądź razie dziekuje za pomoc wszystko juz działa.
--
Złudne poczucie bezpieczeństwa jest gorsze od braku bezpieczeństwa.