[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: Sydney Green [22] <kameleon_malpka_pertus.com.pl>
Date: Tue Jul 13 2004 - 22:14:12 CEST

Witam,

On Tue, 13 Jul 2004 17:18:32 +0200, NKG <nkg@poczta.onet.pl> wrote:
> U mnie Win2K wytrzymał 9 miesięcy bez reinstalki, a to dlatego że nie
> instalowałem na nim gier i bylejakiego share/freeware :-P
U mnie Win2k wytrzymal prawie 3 lata, mimo instalowania gier i roznej
masci oprogramowania. Fakt, ze ostatni rok wytrzymal w stanie agonalnym,
przede wszystkim dlatego, ze byl rzadko uzywany.

> Linux jest u mnie już 5 miesięcy i masie całkiem dobrze :)
A Slackware trzyma sie juz 3,5 roku :).

Pozdrawiam,
Sydney

--
Sydney Green [22] | Registered Linux User No. 166549
e-mail: kameleon@pertus.com.pl | Powered by Athlon XP Processor