[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pomocy !!!

From: BARAN <baran_malpka_kolo.lm.pl>
Date: Sun Jul 11 2004 - 12:58:23 CEST

No i spróbowałem. Zrestartowałem serwer i się nie podniósł :-(
Wiem jednak dlaczego - BIOS "zapomniał" dane o dysku , przy uruchomieniu
kompa nie widział dysku, myślałem że jest spalony, jak weszłem w
wyszukiwanie to mi go znalazł. Zapisałem zrebootowałem, serwer wstał bez
żadnych problemów.
Użytkownik "Bartosz Kiziukiewicz" <kiziuk@alpha.swinka.net.pl> napisał w
wiadomości news:m3lve0tupd37gpfs5orl7ntlbh67bcjuuo@4ax.com...