[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: toka <toka_malpka_ipv.ath.cx[cut-this>
Date: Wed Jul 07 2004 - 16:48:47 CEST

Jacek K. Błaszkowski wrote:

> Et circa horam Wednesday 07 of July 2004 14:16, clamavit toka:

> Ja.

> Przykład poproszę.

Konqueror nie obsluguje np niektorych scriptow. Ostatnio jak przypadkowo
wlasnie z konquerora probowalem otworzyc URL na stronie pewnej hurtowni nie
bylo to mozliwe (mozilka/opera owszem)... jest sporo takich stron, w tym
momencie nie jestem w stanie z pamieci ci wymienic ale obiecuje ze poszukam
wolna chwila tych co udalo mi sie wychwycic ze kuleja z konq..i jak chcesz
to ci nawet na priva podesle ;) naturalnie na grupe tez.

Pozdrawiam!