[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: help me :-)

From: olek <olek_malpka_wytnijto.greennet.org.pl>
Date: Tue Jul 06 2004 - 15:24:17 CEST

Użytkownik didik napisał:

> no chodzi mi o wsyztskie uslugi firewall ftp www itp. powiedzmy na ok 20
> osob ? starcza taki proc jak ok 170mhz czy jhaki polecacie ? bo ja sie nie
> znam na linuxie ,nie iwem czy tu glowna role odgrywa proc czy ram i dlatego
> polegam na was :-)

na postawienie routera wystarczy az natto, chociaz moglo by byc
wiecej pamieci zwlaszcza jezeli chcesz uruchomic wiele regulek
iptables

ftp obciązy glownie dyski, ale bedzie dzialac, postaw jakiegos
szybkiego i malego demona np vfstpd i ogranicz transfer

www jak nie bedziesz mial 100 wejsc na minute tez bedzie dzialac
ogranicz ilosc uruchomionych kopii httpd przy starcie i okresl
doświadczalnie ile mozesz maksymalnie obsluzyc jednoczesnych
polaczen

z taka iloscia pamieci pamietaj o sporym swapie, i zapomnij o
glupiej regulce swap=2xram, wszystko zalezy od systemu

> uslugi firewall ftp www itp.

firewall to raczej nie usluga, a co rozumiesz przez podobne uslugi
do www i ftp ?

--
olek