[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: przekierowanie portu 119 NNTP

From: toka <toka_malpka_ipv.ath.cx[cut-this>
Date: Mon Jul 05 2004 - 16:55:56 CEST

kh@ibisystem.pl wrote:

> Witam
>
> Moze ktos mi podpowie jak moge zrobic na iptables ze jak lacze sie z
> innego kompa z serverem na np port 11900 to server laczy mnie z 119 i
> pozwala pobrac newsy z grup?
> chodzi o przekierowania polaczenia z serverem na porcie 11900 na port
> servera newsow pracujacym na porcie119
> Hmm chyba zamotalem ale mam nadzieje ze mnie zrozumiecie o co mi chodzi z
> gory dzieks za pomoc;-]

pozawalaja przez moj router na porcie 2323 zalogowac sie po ssh na moja
workstacje czyli na port 22)

IPTABLES -t filter -A INPUT -p tcp -i $INET_ETH --dport 11900 -j ACCEPT
IPTABLES -t filter -A FORWARD -p tcp -i $INET_ETH --dport 119 -j ACCEPT
IPTABLES -t nat -A PREROUTING -p tcp -i $INET_ETH --dport 11900 -j DNAT --to
$INET_ETH:119