[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Sun Jul 04 2004 - 00:18:07 CEST

On Sat, 03 Jul 2004 19:36:06 +0000, Pucek wrote:

> Osobnik Jakub Jankowski wystukał:

> Dać to się da zainstalować,

I właśnie tą nieścisłość chciałem skorygować. (a propos, muszę
dojść do źródła tej plotki, bo to nie pierwsze miejsce, gdzie
spotykam się z tą błędną tezą, jakoby nie dało się zainstalować
linuksa na jednej partycji)

> ale swap czasami (jak się ma mało ramu) się przydaje. :)

Owszem.

> PS: Nie masz swapa w ogóle czy ze swapfile korzystasz?

$ cat /proc/swaps
Filename Type Size Used Priority
/dev/hda2 partition 498004 0 -1
$