[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

[newbie] [ot] Sagem Fast 800

From: marcus075 <xnejrgn_malpka_vagrevn.cy>
Date: Thu Jul 01 2004 - 08:51:58 CEST

Witam!
Dobra... jak widać w podpisie jestem 'newbie'... Dla tych co nie pamiętają
- taki okres w życiu linuksiarza, kiedyś mało wie No niby ok, postawiłem
Slacka 9.1 obok Windy... Niby ok, działa nawet Tylko teraz pojawia się
problem z zainstalowaniem modemu Sagem F@st 800. To co znalazłem z
internecie jest napisane... ok, ale żebym to jeszcze poczciwy nowy
użyszkodnik Linuksa rozumiał to by było super... Może mi ktoś po ludzku
napisać jak zainstalować ten modem na Slacku? Jajko 2.4.26 chyba...

--
Slack newbie user- marcus075
Adres w nagłówku kodowany w ROT13 | GG: 3585538