[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Problem z Neostrada

From: Berc1k <berc1k_malpka_interia.pl>
Date: Tue Jun 29 2004 - 02:45:42 CEST

Witam !!!

Mam taki problem - zainstalowalem sterowniki, pozniej firmware i wszystko
skonfigurowalem ale jest pare problemow:

Po wydaniu polecenia speedtouch-start:
/lib/modules/2.4.26/modules.dep KO

Pozniej cos pogrzebalem to znowu cos takiego:

Starting ADSL connection...

/etc/speedtouch/KQD6_3.012: No such file or directory

/etc/speedtouch/KQD6_3.012: No such file or directory

cos czuje ze to wina tych plikow poniewaz w tym bledzie mowi ze nie ma
KQD6_3.012, ale ja mam takie pliki w folderze /etc/speedtouch tylko one sie
roznia troche nazwa. To pozniej zmienilem nazwy tych plikow na takie jak
powinny byc - czyli na KQD6_3.012.

Po tej operacji niby wszystko jest OK i po wpisaniu speedtouch-start wywala
mi:

Starting ADSL connection...

To niby wszystko gra - ale zadnej strony internetowej otworzyc nie moge.

Pozniej wpisuje komende adsl-start komp probuje sie laczyc i po czasie
dostaje taki komunikat:

/usr/sbin/adsl-start: line 193: 2280 Terminated $CONNECT "$@" >/dev/null
2>&1

RATUJCIE !!!