[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Sterowniki do Neo+

From: marcus075 <xnejrgn_malpka_vagrevn.cy>
Date: Mon Jun 28 2004 - 20:40:44 CEST

Na obywatelu Berc1k oskarżonym o pisanie na grupę
alt.pl.comp.os.linux.slackware SB wymusiło

> Chcialbym zainstalowac Neo+ i mam taki problem - w internecie znalazlem opis
> instalacji modemu Sagem ze sterownikami Eagle, a ja posiadam modem Thomson
> SpeedTouch 330 i nie wiem czy wlasnie te sterowniki dzialaja pod modemem
> Thomsona. Z gory dziex !!!

Nie wiem jak to jest w praktyce, ale na płycie Neostrady są drivery
Linuksa, dla jajek 2.2 i 2.4... Właśnie- działają one [Sagem].

--
Pozdrawia marcus075 | GG: 3585538
adres w nagłówku kopnięty o pół alfabetu