[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Dysk Serial ATA

From: Dev-Sarge <dev-sarge_malpka__NOSPAM_o2.pl>
Date: Fri Jun 25 2004 - 23:46:38 CEST

Witam,
Mam problem z zainstalowaniem nowego Slackware 10.0 Stable, ponieważ podczas
instalacji nie jest wykrywany dysk Serial ATA, więc pytanie brzmi jak
uruchomić dysk SATA?

Mój chipset: mostek południowy VIA VT8237

Dodam, że nie posiadam dysków ATA, więc sztuczka z tym, że najpierw
instalujemy na ATA póżniej na SATA z przygotowanym jądrem 2.6.x nie pójdzie
:( Myślałem też nad tym, żeby podczas instalacji odrazu zainstalować 2.6.x,
ale w jaki sposób to zrobić? Można też wyłączyć w BIOSie opcje APIC
Function, ale nie poleca się takiego sposobu instalacji :(.

Przeglądałem inne grupy dyskusyjne i na większość z nim był poruszony ten
temat, lecz nie było konkretnego rozwiązania.

thx.