[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: HTB, SHAPER ....... co wybrać

From: Krzysztof Pawlowski <msciciel_malpka_darkzone.ma.cx>
Date: Thu Jun 24 2004 - 14:03:04 CEST

baran wrote:
> Witam.
>
> Zastanawiam się nad wyborem, czytałem ze htb dobre na wolne
> łącza (mam DSL 1MB), shaper nie jest rozwijany, sam nie wiem co zrobić,
> poradźcie coś - jakie wy macie spostrzeżenia i uwagi do powyższych
> programów.

Witam
Uzyj HTB. Ja mam htb na laczu 8mbit i dziala bardzo ladnie z tymze u
mnie robi on kolejkowanie po uslugach. Kolejkowanie po IP mam na
routerach dostepowych przy uzyciu dummynet'a na freebsd.
Pozdrawiam

--
<< IRC : IrcNet : #bsd4pl, #llug >< WWW : http://darkzone.ma.cx >>
<< Linux Registered User : #212220 >< GG : 3383949 >>