[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Window Maker

From: Marcin ``MySZ`` Sztolcman <msztol_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Mon Jun 21 2004 - 15:22:59 CEST

Nastał dzień boży nie, 20 cze 2004 o 11:11 GMT,
gdy SaQuall ośmielił się wstukać:

> Witam. Mam tylko małe pytanko. Gdzie ustawia sie w WindowMakerze
> czcionki? Zainstalowałem slacka 9.1, uaktualniłem swaretem,
> zainstalowałem pl-console.tgz, pozniej pl-xwindow.tgz, a po
> skompilowaniu WM strasznie mała czcionka jest..

np w wprefs. albo w katalog_themesa/style, np
~/GNUstep/Library/Windowmaker/Themes/jakis-temat.themes/style

        MySZ

--
[ Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: news { at } urzenia { dot } net ]
[ http://mysz.ath.cx :: http://czasopismo.pl ]