[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: php,mysql,apache- po instalacji z paczki

From: Domin <doniu_malpka_poczta.fm>
Date: Thu Jun 17 2004 - 23:14:29 CEST

> Zadziwiające! Większość osób, która nie wie "co piszczy" korzysta tylko
> z paczek, bo na 100% będą działać.
>
> Nie masz przypadkiem wygórowanych ambicji?

po 1 to po prostu denerwuje mnie to ze raz jakas paczka dziala
,a raz nie
po 2- kompilacja to uniwersalny sposob na kazda dystrybucje w razie
jakbym sie kiedys chcial przesiasc (chyba ze ten Patryk mnie przezyje :))
po 3 to jeden ze sposobow na poznanie "co piszczy"
a po 4- sprawne instalowanie i uzywanie programow to chyba poczatek
drogi z linuksem (?), a nie wygorowane ambicje