[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: php,mysql,apache- po instalacji z paczki

From: Domin <doniu_malpka_poczta.fm>
Date: Wed Jun 16 2004 - 03:34:03 CEST

> ogolnie rzecz biorac, chroot jest dobrym pomyslem. ale dowody na brak
> 'elegancji' nic nie sa warte.

dobra poddaje sie - nie mam tyle wiedzy i checi zeby sie sprzeczac,
niestety, a moze stety- wiekszosc opisow w necie jest w klimacie
podworkowym pisana i trzeba sie umiec w tym poruszac, za ksiazki trzeba
placic, widze imienniku ze jestes tak jak ja- nocnym strzelcem
pozdrawiam
Domin
P.S. jak bede wiedzial juz dobrze co w Slacku piszczy to pewnie przejde
na paczki :)