[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Swaret i instalacja Slacka

From: Domin <doniu_malpka_poczta.fm>
Date: Wed Jun 16 2004 - 01:47:55 CEST

AdrianSocho wrote:
> Czy Swaret obsługuje zależności między pakietami ? Czy jeśli
> zainstaluję tylko minimum i to co potrzeba do skompilowania swareta i
> potem każę swaretowi zainstalować np. FluxBoksa to zainstaluje co
> trzeba łącznie z XFREE86 ? Zakładam dosysanie z serwera tego co nie
> ma. Czy Swaretowi można kazać ściągać źródła i je kompilować ?

wszystko mozna :),
ale wystarczy poczytac jakie ludzie maja z tym problemy, im wiecej
pozwalaja zrobic temu programowi, ja tam na zadnym serwerze firmowym bym
  temu nie pozwolil, tak do konca hulac, temat zaleznosci w Slacku jest
chyba stosunkowo mlody, wiec mozna sie spodziewac, ze jeszcze dluga
droga do osiagniecia celu,osobiscie nie uzywam swareta, bo kiedys go
zapuscilem i zaznaczylem opcje current w konfigu i mialem potem spore
problemy, nie znam sie jeszcze dobrze na tym systemie, ale takie sa moje
odczucia
pozdr
Domin