[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: system na cd-rw

From: Hubertus <neo_malpka_wirtualny.dzierzoniow.pl>
Date: Sun Jun 13 2004 - 01:58:09 CEST

sysytem to juz mi działa na hdd ale chce go wsadzic na CD-RW - tak jakjest
obecnie bo chce zwolnic dysk - router zajmuje całe 400 mb a dyks 6 GB sie
marnuje wiec pomyslalem ze wsadze tam cd-rom i bedzie bootował jakby co
cd-romu a i włamów nie bedzie mozna zrobic no bo nic nie da sie zmienic :)
i teraz chodzi o to aby ten sysytem co mam przerzucic na CD-RW