[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: [Lamer] Jak zainstalowac linuxa z hdd

From: olek <olek_malpka_wytnijto.greennet.org.pl>
Date: Sat Jun 12 2004 - 16:44:02 CEST

Użytkownik LukaS napisał:
> Mam taki problem - mam laptopika p2 300 mhz - niestety beznapedowiec - tzn
> mam tylko stacje dyskietek. Chcialem zainstalowac na niego linuxa jendak nie
> bardzo wiem jak - sciagnolem sobie nowego slackware 9.1. Mam przejsciowke do
> dysku z laptopa do pc czyli moge wgrac jakies potrzebne pliki na dysk
> laptopa lub nawet cala instalke - tylko czy to zadziala ?? Z windowsem sie
> tak da - instalka na dysku + dyskietka startowa. A moze lepiej zainstalowac
> go na tym malym dysku w pc i przerzucic do laptopa juz zainstalowanego ??
> [...]
ja na takich laptopach instaluje z sieci z oficjalnych mirrorów lub
stawiam gdzies ftp (potrzebne dyskietki: bootdisk, install.1,
network.dsk)

mozesz zrobic specjalna partycje na ktora zgrasz dysk instalacyjny,
odpalisz instalacje z dyskietek (bootdisk, install.1, install.2) a
jako zrodlo instalacji podasz zrobiona partycje

mozesz tez zainstalowac calego slack na innym kompie i przelozyc
dysk, w wiekszosci przypadkow standardowy kernel bare.i obsluzy
obydwa kompy

--
olek