[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

[neo] Nie moge mieć high ID w aMule i DCC w Kadu

From: NKG <nkg_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Thu Jun 10 2004 - 23:38:12 CEST

cze

Łącze się z neostradą przez sprzętowy router Thomson SpeedTou=
ch 500. W
ustawieniach NATP ustawiony default server na 10.0.0.1. W DHCP mam
ustawione by mojemu komputerowi zawsze przydzielał 10.0.0.1. Na kompu=
terze
tym mam slackware-current i Windows XP. Slackware instalowany jakiś m=
iesiąc
temu. W konfiguracji sieci nie zmieniałem za wiele, praktycznie w ogó=
le.
Pod Windows XP wszystko jest ok, moge wysyłać pliki przez GG, a w e=
Mule
dostaje bez problemu wysokie ID. Natomiast pod Linuksem w aMule nie mog=
dostać wysokiego ID, a w Kadu wysyłać plików. Jednak Apache i p=
roftpd
działają. Mogłem wchodzić od kolegi. Natomiast reszta (m.in. te=
ż auth)
działają tylko dla sieci lokalnej. Nawet z IRC nie moge się poł=
ączyć, bo
ciągle krzyczy o ident.

Co nie przepuszcza portów na zewnątrz? Nie moze być winy po stron=
ie routera
bo pod Windows XP wszystko chodzi ok.

P.S. Tylko nie mówcie by postawić router na Linuksie!

Z góry dzięki.

--
Pozdrawiam
NKG