[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: /etc/rc.d/ - co się uruchamia podczas startu?

From: Adrian S. <adriansocho___malpka_tlen.pl>
Date: Sun Jun 06 2004 - 16:40:27 CEST

wojtek sulewski wrote:
> thx, a jakbym utworzył plik /etc/rc.d/rc.dupa to by się nie
> uruchomił, tak? jakie więc pliki z katalogu /etc/rc.d uruchamiają
się
> przy starcie (a nie są uruchomione przez inne pliki)?

Najpierw uruchamia się rc.S, potem rc.M i on uruchamia rc.inet1 i
potem rc.inet2. Takie pliki jak rc.samba czy rc.firewall mają
odpowiednie wpisy w którymś z ogólnych skryptów startowych. Taki wpis
sprawdza, czy plik np. rc.samba jest wykonywalny i jeśli tak to go
uruchamia. Mozesz dołożyć wpis dotyczący rc.dupa i będzie uruchamiany.
Właściwie możesz go dopisać gdziekolwiek. Przez samą swoją obecność
nie będzie uruchamiany.

--
Adrian S.
  Administrator sieci szeregowcowej na cztery kompy <ROTFL>