[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Dzwiek w 2.6.6

From: Jacek Jarosiewicz <jackorama_malpka_BEZ_SPAMUpoczta.onet.pl>
Date: Fri Jun 04 2004 - 15:13:50 CEST

Corvin w imejli napisał/a:

> czekaj moze weź kmixer i wylacz w zaawansowanych te wsie bajerki?
> Ja tez tak miałem sb 4.1

Walczyłem już różnymi mikserami. Wszystko powyłączane
poza master, PCM i PCSpeaker.
W konsoli jest to samo (mpg321 odpalałem różnie, i przez arts-y,
i przez alse, i przez stdout>/dev/dsp) i cały czas bzyczy.

Już przesiadłem się na OSS i problemy minęły :-)
....chociaż dziwne to i nie dokońca rozumiem :/

Mój kolega (ten sam sterownik: snd-via82xx) miał np.
taki problem że mu strasznie cicho grało. Chociaż
miał poustawiane wszystkie głośności na max...
....nie trzeba starać się zrozumieć ;-)

Jacek Jarosiewicz