[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: xorg i polskie znaki

From: NKG <nkg_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Thu Jun 03 2004 - 06:52:54 CEST

Adziu napisał:

> Witam
> Robilem upgrade slackware do currenta no i zmienil sie xserwer. Jest =
teraz
> xorg no i podczas konfiguracji serwera mam blad:
>
> XKB rules file '/usr/X11R6/lib/X11/xkb/rules/' not found
> Keyboard XKB options will be set to default values.
>
> No i nie moge pisac polskich znakow pod X-ami.
> Kiedy bylo xfree86 bylo wszystko ok. No i pytanie wiadomo. Jak zmusic=
 xorg
> do pisania polskich znakow?
> Adziu

Jeszcze nie robiłem upgrade, bo... spodziewałem się takich jaj ;)=

Ale teraz na serio: masz najnowsz± paczkę: x11-6.7.0-i486-3.tgz ??
Czy starsz±? Bo dzi¶ otworzyłem
ftp://ftp.slackware.com/pub/slackware/slackware-current/ChangeLog.txt i=

widzę:

x/x11-6.7.0-i486-3.tgz: Patched xorgconfig to contain a correct path t=
  the XKB rules files, include the glx module, and add the TTF and
  cyrillic font directories to the default font path.
  Thanks to Darth Apocalypsis for reporting the problems

--
Pozdrawiam
NKG