[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Kopia bezpieczenstwa na CD

From: Modo <pc_malpka_cos.tam>
Date: Sat May 29 2004 - 09:00:33 CEST

Witam !
Mam pytanie moze dosyc banalne dla wiekszosci grupowiczow, ale ja nie moge
sobie z tym poradzic.
Czy istnieje jakies narzedzie do utworzenia obrazu calego systemu pod
linuxem, mam zainstalowany slack 9.1 i optymalnie skonfigurowany serwer www,
ftp, ....itp .
Nie chce mi sie za kazdym razem instalowac wszystkiego od poczatku a obraz
systemu bylby baza wyjsciowa dla ewentualnych uaktualnien w przypadku awarii
np. hdd .
Slyszalem cos o ghoscie ale czy potrafi on robic obrazy linuxa ??

Prosze o pomoc

Modo