[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: PROFTPD

From: Paweł Doce\(NT\) Czechowski <docent_malpka_nospam.rzeszow.info.pl>
Date: Thu May 27 2004 - 09:33:08 CEST

> Witam
ja rowniez

> Ciągle powracam do tematu proftpd (bo mam z nim małe problemy).
a i owszem sa ale ...

> Jak miałem proftpd zainstalowane podczas instalacji Slackware 9.1 to było
ok,
> ale jak wywaliłem to stare proftpd i zainstalowałem nowe (proftpd 1.2.9)
> pojawiają się problemy.
Tez tak mialem

>Zaznaczam, że zachowałem i zastosowałem stary plik
> konfiguracyjny!
tez tak zrobilem i to blad jest poniewaz starsza wersja NAPEWNO uzywa
innych komend. Mi nawet nie udalo sie odpalic ze starym konfigiem

>Problem jest tego typu, że strasznie wolno się ściąga i
> wysyła na serwer pliki. Największy problem sprawia chyba "LIST" serwerowi
> proftpd.
Ciesz sie ze wogole dziala, poza tym po co Ci nowy proftpd jesli nie
wykorzystujesz
jego mozliwosci lecac na starym konfigu... (no chyba ze bugi ;-) )

Czy może ktoś z grupowiczów się z tym spotkał??
Patrz powyzej

> Pozdrawiam!
I ja rowniez, w razie pytan maila masz moge Ci pomoc bo walkuje to na bardzo
obleganym serwisie

doce(NT)