[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

PROBLEM ZE SPARTYCJONOWANYM PRZEZ INSTALATOR DYSKIEM

From: KY3ORR <ky3orr_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Tue May 25 2004 - 19:58:23 CEST

witam wszystkich.!
niedawno zainstazlowalem sobie z plyt cd slaka 9.1.
moja konfiguracja hdd byla nastepujaca: 4GB [ntfs], 4GB [fat32], 4GB[fat32],
26GB[fat32].
slak instalowal sie na pierwszej z 4GB partycji fat32 i zalozyl sobie
odpowiednie partycje dodatkowe (w obrebie tych 4GB).

niby nic dziwnego, ale postawilem zmiecic system na redhata 9.0.
podczas instalacji wyskoczyl monit ze dysk zawiera niepoprawne dane i ze
instalator moze zainicjowac tablice partycji co moze spowodowac odwracalne
bledy.
oczywiscie darowalem sobie ta inicjalizacje bo kiedys na to poszedlem i nie
bylo to wcale "fixable".

do czego zmierzam. wszedlem w xp w narzedzia administracyjne i zarzadzanie
dyskami.
q memu zdziwieniu na moim dysku pojawila sie ta 4GB partycja przeformatowana
na 3 inne (ale dalej w sumie 4GB), a dodatkowo nowy nieprzydzielony obszar
26GB!!!!!!!
teraz moj hdd ma ponoc 66GB z hakiem, a przeciez to dalej moja poczciwa
40-ka!.

usunalem tam partycje linuxa i pojawila sie nowa o wielkosci 7,1GB, oraz ta
stara bedaca nieprzydzielonym miejscem (25,6GB).
nie wiem co zrobic - usunac ta pusta partyce i nieprzydzielone miejsce czy
zostawic?
co moze wygenerowac ze z geometria programowa tego dysku jest cos nie tak?

pomocy

za wsze info
thnx

pzdr