[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: qmail i inna poczta

From: Piter <pit202_spam__malpka_wp.pl>
Date: Tue May 25 2004 - 13:58:17 CEST

> Biorąc to wszystko pod uwagę - łatwiej jest po prostu odpalić fetchmail
> bo z nim nie ma tych wszystkich problemów :)
> Ja bym tak zrobił bo fetchmail już znam i nie chciałoby mi się szukać
> tych wszystkich informacji o wp. Ale - jak zaznaczyłem wyżej - to kwestia
> gustu...

tak ,fetchmail to przeciez nie jest nic zlego, ale ustawienie zeby
sciagal maile co minute to dla mnie troche poroniony pomysł, wiem
ze duzo znajomków tak ma :-(

ja mialem zrobiony forward z WP i komercyjengo i nie zostawala kopia
na ich serwerze. co do kasowalnosci to nie wiem, do tej pory mi nie
skasowali konta z WP :-)

--
PiteR
gg#87464 mail: pit202_at_wp.pl