[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Virtualhosts...?

From: Gosia Łosia <gosialo_malpka_KILLALLSPAM.gazeta.pl>
Date: Fri May 21 2004 - 17:44:20 CEST

Prosze pomozcie kobiecie :) !

Mam maly serwer pod Slackwarem, ktory ma przydzielone jedno IP i mam
wlasna subdomene w domenie ISP (przyjmijmy, ze to www.losia.isp.com).
Ostatnio moi znajomi
wykupili sobie domene a ja zaproponowalam im miejsce u siebie. Na razie
ich domena (przyjmijmy, ze jest to www.znajomi_losi.com) jest
'zaparkowana' w www.zonedit.com i wskazuje na katalog na moim serwerze
gdzie sa dokumenty znajomych. Problem w tym, ze chcielibysmy zeby po
wpisaniu w przegladarke adresu www.znajomi_losi.com w pasku adresu nie
nastepowala zmiana na www.losia.isp.com/~znajomi . Co mam zrobic? Czy
wystarczy odpowiedni wpis w 'virtualhosts' w pliku konfiguracyjnym
Apache? Czy moze nalezy dokonac jakichs bardziej skomplikowanych
zabiegow? Czy ktos wytlumaczy mi to lopatologicznie tak jak blondynce?
;)

Dziekuje z gory za pomoc i pozdrawiam. Gosia.