[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: upgrade za pomocą swaret'a

From: Marcin Gil <mgil_malpka_-spam-stopper-vernet.pl>
Date: Mon May 17 2004 - 08:14:42 CEST

On 2004-05-14, Thanatos <gunang0f@bc.cy> wrote:

>> Kto by napisał taki kretyński program?
>
> To Twoja opinia, że jest kretyński ;-)

Zła implikacja. Wyszedłem z założenia, że swaret nie zachowuje
się kretyńsko. Bo kto napisałby program, który zachowuje się źle
tj. pracuje w sposób nieprzewidywalny? (no dobra, znam taką firmę ;)
Dla mnie swaret jest cacy, to tylko Ty piszesz, że działa głupio...
Ale nie ma się nad tym co rozwodzić. Mi swaret przepięknie zupgradował
5 różnych instalacji Slacka i wszystko jest w najlepszym
porządeczku.

--
Marcin Gil | RLU# 221865 :: email# mgil at vernet pl
"Dentharg" | G-G# 185057 :: JID# dentharg at chrome pl