[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: prosba o sbin/t

From: Dj Gippo <djgippo_malpka_USUNTO.satfilm.net.pl>
Date: Sat May 15 2004 - 22:16:09 CEST

W poprzednim odcinku telenoweli "Santa Barabara" Pucek powiedział:

> Nie ma takiego pliku.
>
> Jeśli tak jak pisałeś wcześniej był to jakiś exploit to ja bym jednak
> polecał reinstalację. Kto wie co Ci ten "qmpel" jeszcze do systemu
> powrzucał...

to w takim razie ktory plik odpowiada za daemony ktore laduja sie przy
starcie systemu przed logowaniem zeby wywalic to startowanie /sbin/t bo
qrde system mi sie na tym zatrzymuje i nie moze dalej sie zaladowac...
btw linux single tez staje przy ladowaniu...ale nie ma to zwiazku z /sbin/t
w ktorym pliku sa zapisane procesy ktore startuja na dzine dobry ?
pozdrawiam

--
Dj Gippo
www.djgippo.prv.pl GG : #2364689