[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

skad config do jadra z instalacji...

From: michal <mirut_malpka_poczta.fm>
Date: Wed May 05 2004 - 23:56:34 CEST

witam

jest taka sprawa. zainstalowalem slackware 9.0.z jądrem z plyty cdrom z
katalogu bare.i.
i teraz chcialbym sprawdzic z jakimi opcjami zostalo skonfigurowane to
standardowo zainstalowane jadro (zaznaczam ze wczesniej nie kompilowalem
zadnego jadra poprostu chcialbym wiedziec jak skonfigurowane jest aktualnie
dzialajace standardowo instalowane jadro)
1. czy jest gdzies ta konfiguracja zapisana (na plycie cd gdzies indziej???)
2. czy konfiguracja ze zrodel w /usr/src/linux (zrodla jadra zainstalowane z
paczki z cdromu) - plik .config (nie robilem wczesniej make config ani make
menuconfig wiec na 100% nie zmienialem configa) to jest konfiguracja
dzialajacego aktualnie jadra? (wiem ze jest to prawda jesli bym sobie
przekompilowal jadro ale czy jak nie kompilowalem to jest to .config
aktualnie zainstalowanego standardowo dzialajacego z dystrybucja jadra???)
3. i czy jak uruchomie make menuconfig to zczytane zostana ustawienia z
..configa czyli bedzie tam tez konfiguracja aktualnego jadra (wynikalo by to
z pyt 2 jesli odpowiedz na pyt.2 jest twierdzaca) czy trzeba wgrac te
ustawienia z opcji load configuration...

wiem ze troche zamieszalem ale musze miec 100% pewnosci

dziekuje za pomoc
pozdrawiam michal