[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Aktualizacja

From: Jacek Bajor <denatoorat_malpka_poczta.gazeta.pl>
Date: Mon May 03 2004 - 22:11:19 CEST

On Mon, 03 May 2004 18:22:35 +0200, Grzegorz wrote:

> Czy na Slackware uaktualnienia (do załatania dziur, o to chodzi) są tak samo
> szybko publikowane, jak dla Debiana? Rozważam między tymi dystrybucjami. Ew.
> sugestie dodatkowe mile widziane. Pozdrowienia

Miałem kilka różnych dystrybucji, również Debiana, ale zawsze
wracałem do Slackware. Wadą Debiana jest niekorzystanie z najnowszych
pakietów (również jądra). Jeśli chcesz korzystać z nowszych
pakietów musisz się skazać na możliwy brak stabilności. Zaletą jest
natomiast apt-get, któremu jeszcze nie dorównał Slackwarowy Swaret.

Polecam Slackware.

pozdrowienia, Jacek

http://www.europrojekt.biz.pl