[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: instalacja slacka z komputera "obok"

From: Wesoly <wesoly_malpka_klu..pl>
Date: Fri May 07 2004 - 12:57:26 CEST

Wystarczy ze bedziesz mial katalog slackware (ten w ktorym znajduja
sie a/ ap/ ...). Wyeksportujesz ten katalog NFS, uruchomisz kompa
z dyskietek install.1 install.2. Potem wlozysz dyskietke network.dsk,
wpiszesz network, zaladujesz modul do karty. Przy wybieraniu zrodla
(SELECT SOURCE) wybierzesz instalacje przez siec. I tyle zabawy.

--
pozdrawiam
DW

Jezeli uzywasz OE, nie dodawaj mnie do swojej ksiazki adresowej.