[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: fglrx

From: Piter <pit202_spam__malpka_wp.pl>
Date: Thu May 06 2004 - 14:25:30 CEST

> Mam taki problem, ze niedawno - dokladnie wczoraj - gdy wpisuje komende
> "startx" - uruchamiaja mi sie Xy i KDE (slychac w tle poczatkowa
> muzyczke) ale wylacza mi sie monitor. Wygasza sie po prostu. Problem
> znika gdy w zamienie w X86config-4 wpis z "fglrx" na "vesa" ale przeciez
> nie o to tu chodzi, bo do tej pory wszystko dzialalo na fglrx.

ja mialem dokladnie takie samo cos,

co mam :
radon 9100 na R200
monitor LCD na DVI

co sie okazalo :
na driverach z DRI chodzi bez problemu

na sterownikach od ATI tych binarnych podczas wczytywania
Xsow wylacza sie LCD na DVI i wlacza sie CRT ( ktorego nie mam )
ale jak podepne to tam jest obraz :-(

jak to naprawic ? nie wiem , moze lepiej uzywac DRI ?

--
PiteR
gg#87464 mail: pit202_at_wp.pl