[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: pytanie niekoniecznie o slacka

From: Jacek K. Błaszkowski <cdlxxvi_malpka_NOSPAM.ds2.pg.gda.pl>
Date: Thu May 06 2004 - 08:43:28 CEST

Et circa horam Friday 07 of May 2004 03:45, clamavit Dominik:

> co to znaczy WhatYouSeeIsWhatYouGet, (lopatologicznie z jakims przykladem)
> nie wiem na jaka grupe to puscic, a wiem ze slackwarowcy to kompetentne
> chlopy

W zasadzie najlepiej przepuścić przez Google.
A znaczy to mniej więcej tyle, co nazwa - "Co Widzisz, To Dostajesz". Jest
to idea np. edytora, w którym dokumenty wynikowy tworzysz w sposób
graficzny (wpisując tekst, dodając obrazki, myszką manipulując różnymi
elementami), a nie pisząc kod w języku, który ten dokument opisuje.
Przykład: Netscape Composer do wizualnego tworzenia dokumentów HTML.

Pozdrawiam, jkb

--
"W roku 1938, w kawiarni w Zurychu, Koslowski spędził przy stole okrągłe
trzy kwadranse z pewnym zasuszonym mężczyzną. Koslowski nie przeczuwał, że