[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Ktore pakiety mozna usunac

From: Jarosław Siebert <jsiebert_malpka_poczta.wp.pl>
Date: Thu Apr 29 2004 - 09:01:28 CEST

On Wed, Apr 28, 2004 at 10:05:09AM +0000, nedman@psie.pole wrote:

> to klient dhcp, potrzebny dla workstacji (?)
jednak odwrotnie, klient jest nastepny, dhcp-client-deamon
(sam sie na tym kiedys przejechalem jak musialem podpiac sie do sieci z dhcp
;)
jak sie domyslam samo dhcp przyda sie gdy bedziesz chcial innym przyznawac IP
na zasadzie dhcp

> jesli dhcp przydziela komputerom w sieci IP to zostaw, jesli
> serwer pelni role routera dla 1-5 komputerow, mozna wywalic
> i przydzielac recznie IP
wlasnie, skoro okmputer ma byc routerem to pewnie chcesz by mial stale ip

> sam nie wiem czy warto to trzymac?
czasami potrzebne do kompilacji np lame (o ile chce sie skorzystac z
optymalizacji assemblerowej)

> z uwagi na pare dziur wywalic!
i z uwagi na licencje
(chyba ze od czasu jak to wywalilem cos sie zmienilo)

> narzedzi diagnozowania dyskow -- mozna zostawic
kiedys niedopracowane, w moim przypadku (mojego dysku) powodowalo powstawanie
na nim bledow - w domyslnej konfiguracji.

pozdrawiam
        iu1j4

--
             :: Jarosław Siebert ::