[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Posprzątać po instalacji drukarki

From: HOL <hol_malpka_jestsuper.pl>
Date: Wed Apr 28 2004 - 22:38:26 CEST

Witam!
Mam Slacka 9.1, drukarkę HP DJ 3650.
Jakiś czas temu próbowałem zainstalować drukarkę (CUPS, HPIJS, itd),
niestety, odmawiała posłuszeństwa. Odpuściłem, bo nie była mi potrzebna.
Teraz stoję przed potrzebą zainstalowania w/w drukarki, kombinuję i
kombinuję, ale nic z tego nie wychodzi (korzystam z opisu projektu hpijs
i cups).
I tu pytanie do Was: Czy moge w jakiś sposób wywalić wszystkie pliki z
tych i poprzednich "zabaw", zaznaczam, że wszystko było kompilowane.
Chciałby zacząć raz jeszcze, od początku.
Pytanie drugie: czy ktoś z Was miał już przejścia z tą lub podobną
drukarką pod Slackiem i jak sobie z tym poradził?
Pozdrawiam!