[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Instalacja kde

From: Łukasz Tatoń <wookie_malpka_irc.pl>
Date: Wed Apr 28 2004 - 17:36:22 CEST

Witam!

Problem, który mnie spotkał, jest dla mnie trochę dziwny, może mi ktoś
wyjaśni. Zauważyłem, że pojawiły się nowe paczki z kde (3.2.2).
Ściągnąłem, odpalam upgradepkg i przy każdym pakiecie otrzymuje
komunikat postaci:

Cannot install xxx.tgz: package is corrupt (failed 'gzip -l xxx-i486-1.tgz')

Ściągam pakiety z innego mirrora, pojawia się ten sam błąd. Próbuję
ręcznie rozpakować pakiety gzipem i dostaje:

gzip: xxx.tgz: not in gzip format

Kopiuje pakiety z mojego dysku na komputer w windowsem, klikam na ikonce
i jakiś domyślny paker pokazuje mi zawartość archiwum, mogę rozpakować,
wszystko jest ok.
Próbuję dalej: u siebie rozpakowywuję paczkę tarem (tar -xf) i paczka
się rozpakowywuje. Idę więc za ciosem: zmieniam rozszerzenie pakietu na
tar, pakuje gzipem, zmieniam ponownie rozszerzenie z tar.gz na tgz i
pakiet się bezproblemowo instaluje.
O co chodzi? Błędnie przygotowane pakiety? A może ja o czymś nie wiem?

--
Pozdrawiam!
wookie

mailto: wookie@irc.pl | gg: 212127