[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ISO

From: Jacek K. Błaszkowski <cdlxxvi_malpka_NOSPAM.ds2.pg.gda.pl>
Date: Tue Apr 27 2004 - 23:23:42 CEST

Et circa horam Tuesday 27 of April 2004 23:06, clamavit Corvin:

> artkow popełnił:

> Nie, obecnie jest w wersji 2.4.24 polecam changelogi.

A właśnie, z ciekawości: czy w miarę, jak wychodzą łaty na stabilną wersję,
zmienia sie .iso? Pytam, bo moje płytki pochodzą z pierwszych dni istnienia
9.1 i oczywiście mam na nich 2.4.22

Pozdrawiam, jkb

--
"Gdy narodził się Koslowski, jego dwaj ojcowie mieli stoczyć zaciekły
pojedynek na pistolety. Ojciec, który przeżył, opowiada, że gdy po raz