[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: serwer na slacku...

From: Marcin Gil <mgil_malpka_-spam-stopper-vernet.pl>
Date: Tue Apr 27 2004 - 09:05:37 CEST

On 2004-04-26, bullet <bullet@chello.pl> wrote:
> mam pytanie, noszę się z zamiarem zainstalowania slacka 9.1 jako serwera:
> http, ftp, dhcp, dns, samba...
> i w związku z tym chcę się dowiedzieć które pakiety muszę zainstalować..
> znaczy chcę zainstalować tylko te niezbędne(bez x-ów...tylko tryb
> tekstowy), gdyż zależy mi na miejscu na dysku ..
>
> jestem newbie więc proszę o wyrozumiałe odpowiedzi..

A ile masz tego miejsca na dysku.. Pełna instalka mieści się w 2GB,
choć ja mieściłem się w 600 MB. W czasie instalacji Slacka
wybierz po prostu odpowiednie grupy (Base, Networking, itp)
i potem instalacja wg. tagów. Jeśli chcesz kompilować swoje jako
i programy ze źródeł, to niestety musisz odżałować trochę miejsca
na gcc i biblioteki. W przeciwnym razie grupa Development jest Ci
niepotrzebna.

--
Marcin Gil | RLU# 221865 :: email# mgil at vernet pl
"Dentharg" | G-G# 185057 :: JID# dentharg at chrome pl