[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: sgml-tools i docbook-xml

From: Maciej Bliziński <nie.pisz_malpka_na.to>
Date: Tue Apr 27 2004 - 00:52:04 CEST

begin ;-) quote from Marcin Gil <mgil@-spam-stopper-vernet.pl>:
> A tam zaraz instalować ze źródeł.. Ja sobie zrobiłem paczkę
> z Docbook-XML 4.3, XSLT 1.65.1; do tego jeszcze tylko
> xalan i xerces (ew. fop) ze strony apache.org i mam gotowy system.
> Fakt faktem, że javowe interpretery za szybkie nie są - ale działają
> i są ciągle rozwijane..

Spróbowałem z wersjami w C++ i o dziwo wszystko udało mi się
skompilować. No i to wygląda tak: transformacje XSLT przy pomocy Xalana
wykonują się poprawnie, polskie znaki są w porządku. Zresztą, dopiero
teraz wpadłem na to że od zawsze mam w systemie program xsltproc, który
jest w paczce razem z libxslt...

Spróbowałem teź fop, który potrafi tworzyć PDFy. No i niestety, zamiast
polskich znaków krzyżyki. Czy udało Ci się wygenerować dobrego PDFa przy
pomocy fop? Jak?

--
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
(Whatever is said in Latin sounds profound.)