[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Skad wziac miejsce na dysku ?

From: Narf <maltrash1_to_usun__malpka_poczta.onet.pl>
Date: Mon Apr 26 2004 - 17:48:02 CEST

Użytkownik "Piter" <pit202_spam_@wp.pl> napisał w wiadomości
news:c6adf9$smd$1@absinth.dialog.net.pl...

> ale tam nie ma myszki i pkgtool nie mowi ktore pakiety mozna
> bezpiecznie usunac z systemu :PPPPPPPPPPPP

co za pech ;)
troche pousuwalem i Slack zajmuje mi teraz 990 MB - nie ma iksow i ma
From: Marcin Gil <mgil@-spam-stopper-vernet.pl>
Newsgroups: alt.pl.comp.os.linux.slackware
Subject: Re: sgml-tools i docbook-xml
Date: Mon, 26 Apr 2004 07:19:40 +0000 (UTC)

On 2004-04-25, Maciej Bliziński <nie.pisz@na.to> wrote:
> Chciałbym dowiedzieć się, czy ktoś z grupowiczów walczył z xml-docbook
> pod Slackware. Ja ostatnio trochę rozkminiałem i w końcu mam pewne
> sukcesy. Założenie jest takie, żeby używać tych sgml-tools, które są
> w paczce sgml-tools, czyli np. nie instalować wszystkiego ręcznie ze
> źródeł, tak jak to jest opisane

A tam zaraz instalować ze źródeł.. Ja sobie zrobiłem paczkę
z Docbook-XML 4.3, XSLT 1.65.1; do tego jeszcze tylko
xalan i xerces (ew. fop) ze strony apache.org i mam gotowy system.
Fakt faktem, że javowe interpretery za szybkie nie są - ale działają
i są ciągle rozwijane..
--
Marcin Gil | RLU# 221865 :: email# mgil at vernet pl
"Dentharg" | G-G# 185057 :: JID# dentharg at chrome pl